მიზანი
ტრენინგის მიზანია მონაწილეებს განუვითაროს და გაუმყაროს გაყიდვებისთვის აუცილებელი ძირითადი კომპეტენციები, რაც განაპირობებს წარმატებას გაყიდვების სფეროში.
შინაარსი
- გაყიდვების ტიპები მომხმარებლის საჭიროების დადგენა;
- გაყიდვების თანამედროვე ტექნიკები;
- წინააღდმეგობები და მათი დაძლევის მეთოდები;
- კლიენტის დარწმუნების ეთიკა;
- ფასის გაჟღერების დრო და ფორმა;
- გაყიდვების ალგორითმი;
- გაყიდვების დახურვა.
მეთოდები
მინი-ლექცია, სიმულაცია, როლური თამაში, ბრეინშტორმინგი დისკუსია, მაინდმეფინგი, ჯგუფური სავარჯიშო, ინდივიდუალური დავალება, წყვილებში მუშაობა, ილუსტრირება, კითხვა-პასუხი
შედეგები
ტრენინგის მონაწილეები შეისწავლიან გაყიდვის ძირითადი ტექნიკებს. ტრენინგის დასრულების შემდეგ მონაწილეებს შეეძლებათ გაყიდვების ალგორითმის შექმნა, რაც დაეხმარებათ მათ წარმატებული გაყიდვებში.